fbpx
809
0

JeffVanB: 其他香港隊伍一直進步緊

809
0

昨日CS:GO 香港大師賽經過了兩日Online階段後決出最後兩強,賽後TomorrowLAN團隊找來了Only One Word的JeffVanB接受訪問。

TomorrowLAN: 首先恭喜你們殺入CS:GO 香港大師賽 2021決賽,對於兩年半以來再次有LAN打有什麼感受?

JeffVanB: 呢兩年黎忍左好耐啦!依家終於有得打LAN,心情真係好興奮又期待,希望到時會係一場精彩既比賽。

TomorrowLAN: Only One Word你們對於今次比賽Online階段的自己隊伍表現會比幾多分?

JeffVanB: 我唔會好低分:D 90分啦。盡管比賽過程有失誤,不過後面都會叫醒番。畢竟比賽一定有更多壓力及失誤。

TomorrowLAN: 我們留意到你們三場賽事首個Map Ban就是Inferno,Inferno這張地圖是不是一直不會在OOW的比賽上出現?

JeffVanB: 係啊….主要原因因為張圖好細張,需求配合,道具,其他因素。相反更食少左槍法,所以內部決定左首BAN Inferno。

TomorrowLAN: Only One Word今次起八強階段對上NO IDEA既時候,你們Map Pick選擇了Ancient ,Ancient這張地圖是不是已經融入了你們隊伍的地圖池內呢?

JeffVanB: Ancient呢張圖我地已經研究過唔少,已經準備好作戰,畢竟決賽係bo5。

TomorrowLAN: 而四強階段面對DNDL時,第二張地圖為DNDL的Nuke,是什麼原因令到比分在下半場出現膠著的情況?

JeffVanB: NUKE係一張圖係好CT MAP既圖,上半場8:7換邊其實未如理想。下半場手槍局沒有拿下變得更劣勢,仲要有局我入到Bomb Site準備裝Bomb,EAC踢左我xD 個Round我感到好愧疚。不過後面經多幾局既教訓,發現左對面既弱點,隊友亦都心態夠穩定,彼此相任,做好配合。取得勝利。 呢場十分精彩。GGWP

TomorrowLAN: 你們目前是整個賽事唯一一支隊伍沒有輸掉任何一張地圖的隊伍,是否證明了你們與其他香港隊伍還是有著一定的差距?

JeffVanB: 未贏到冠軍其實證明唔到任何野,不過可以望到香港隊伍其實係一直進步緊。

TomorrowLAN: 接下來你們將會LAN決賽面對有新陣容的Yimagen,你們覺得會有大多勝算?

JeffVanB: 畢竟對面係新陣容,對對面既隊伍風格唔熟,希望呢幾日可以做多D功課提高勝算!

TomorrowLAN: 隨著因為今次Terryyy身處澳洲未能出戰今次比賽,CroSSx需要為隊伍Stand-in。那在未來的賽事OOW會不會參照歐美隊伍組成6人陣容名單或讓CroSSx於特定地圖上場呢?

JeffVanB: 有機會。CroSSx冇乜比賽經驗,今次係CroSSx有代替Terryyy既機會,所以佢都會好用心咁盡力打好成績。 Terryyy只能夠講可惜佢身處澳洲,佢係一名好有潛質既選手。只不過佢打香港比賽都100PING,表現未係最好。

感謝你們接受TomorrowLAN訪問~~~

如想了解更多對CS:GO 的資訊,請密切留意並跟隨我們的社交網站TwitterInstagramFacebook訂閱我們的官方網站推送通知 CSGO.HK以便取得事件最新動態及其他CS:GO最新消息。

4
like
2
love
0
haha
1
wow
0
sad
1
angry