fbpx
740
0

2rBb: 放手一搏,以一鼓作氣比賽

740
0

CS:GO 香港大師賽賽事已經圓滿結束,賽後TomorrowLAN團隊找來了Yimagen的2rBb接受訪問。

TomorrowLAN: 你們於首兩場地圖以一個大比數落敗給予OOW,是對方的打法克制著你們或是隊伍出現了其他情況導致依個大比分既情況出現呢 ?

2rBb: 因為Dust II同Vertigo依D地圖我地都少打同無咩機會練到,熟練度不及OOW,所以比OOW被壓住黎打係正常。

TomorrowLAN: 今次purez Stand-in try的位置並有沒有打出你們預期中的效果?

2rBb: 有! 佢槍法出LAN見哂真章OK 好滿意!!!

TomorrowLAN: 隨著h1mz的加入,他為Yimagen帶來了什麼不同以及隊伍方面戰術有冇不同呢?

2rBb: h1mz既加入係帶黎氣氛囉,而戰術既方面就係我同Alex個邊負責。

TomorrowLAN: Nuke上你們於上半場比較膠著 但是在下半場 你們多次以人數劣勢贏下,仍然贏下好多 round 究竟勝利關鍵在哪?

2rBb: 人數劣勢既情況下都係搏一搏架啦,要兩個成員一齊行慢慢搜點,之後plant bomb準備打殘局。而平時就最緊要如果拎到人數優勢既時候控制住隊友,等佢Group埋一齊打一波,儘量減少分開比人偷到。

2rBb: 打LAN好開心 加上難得贏OOW
Photo owned by TomorrowLAN

TomorrowLAN: Mirage上你們多次以force buy、半買or eco 情況下取得回合,當時隊伍係點樣於經濟咁緊拙既情況下贏到依D rounds?

2rBb: 我們一個突發既衝A 2樓 (Palace),令到Only One Word黎唔切反應,最終突破到依個缺口,跟住隊友既手槍發揮都十分唔錯,所以成功拎到依類型既回合。

TomorrowLAN: 於Ancient上,你地都贏左好多個retake,究竟係唔係上兩張地圖開始comeback既氣勢延續左落黎,令到你地開始敢打敢放呢 ?

2rBb: 係啦~~ 我地既氣勢黎左,就把握住一直衝同對方搏一搏,繼續把握氣勢就會贏下賽事。

TomorrowLAN: 今次比賽你們在Only One Word打破了對方於今次賽事的不敗金身及最近香港賽事的壟斷,咁有冇滿足了你們的期望呢?

2rBb: 出LAN打既話會開心好多,可以打得出teamwork既效果,雖然LAN會嘈D同聽唔到聲,但可以靠溝通方面做好D補救。難得贏左一次Only One Word,仲要起大型比賽上面,心情都好興奮。

TomorrowLAN: 當初有冇諗過會有依場comeback?

2rBb: 當我地贏左Nuke之後,就開始有信心因為Mirage及Ancient這些地圖,我地都有作出準備。

TomorrowLAN: 咁今次你地贏左個冠軍,咁就EZK聯賽亦差唔多開始,之後你地隊伍未來有咩目標?

2rBb: 希望隊伍能夠保持水平及繼續進步下去,期望於未來能夠贏下更多賽事。

TomorrowLAN: 多謝2rBb接受TomorrowLAN既訪問

Yimagen
Photo owned by TomorrowLAN

如想了解更多對CS:GO 的資訊,請密切留意並跟隨我們的社交網站TwitterInstagramFacebook訂閱我們的官方網站推送通知 CSGO.HK以便取得事件最新動態及其他CS:GO最新消息。

3
like
2
love
3
haha
1
wow
0
sad
0
angry